دلتنگی فاصله ها


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ


هر جا که باشم آسمان همین رنگ است...........

خیلی خسته ام....!   احساس تنهایی تمام وجودم را گرفته.....!

امروز میخواهم خودم باشم دیگر خبری نیس از آنهمه ....خنده های الکی ..تبسم های مصنوعی .. نگاههای اجباری ..

حرف زدنهای زورکی .....!

نه..!حالم خوب است.!فقط ..دلم تنگ است...!برای آن روزهایی که تو در کنارم بودی و از ته دل میخندیدم عزیزم....

 

 

 

ازم دوری اما دلت بامنه                 ازت دورم اما دلم روشنه

تو چشمای تو عکس چشمامه  و  تو چشمای تو عکس چشمای تو 

تو این لحظه هایی ک دورم ازت .. همه خاطره هامونو خط ب خط

دوباره تو ذهنم نگا میکنم ...دارم اسمتو هی صدا می کنم ...!

کی گفته از عشق تو دست میکشم دارم با خیالت نفس میکشم...!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 22 فروردين 1392 10:58 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§